- Részletek
-
Találatok: 10622
Motorkerékpár , robogó , Atv , fékbetétek , fékpofák . A FERODO a világverseny-programjának tapasztalatára építve fejlesztette ki ezt, a szerves anyagból készült fékbetétet, nagyteljesítményő, közúti használatra.
Ennek az anyagnak a kifejlesztéséhez a FERODO a saját egyedülálló vulkanizációs technikáját használta, aminek következtében kiváló, és egyenletes teljesítményt nyújtó féknyomatékot és hosszabb fékbetét-élettartamot biztosít.
Magas minőségi szintű fékbetétek, fékpofák , utcai és verseny használatra .
ONLINE KATALÓGUS
|
|
CP 911 ( RACING ) "CP"
|
PLATINUM ( road ) "P"
|
A világbajnok A FERODO versenyfékbetétei több győzelmet értek el az elmúlt 50 év alatt, mint bármelyik másik gyártó termékei. Az "Isle of Man TT" versenytől a "Word SUPERBIKE" körversenyekig minden fajta versenyen kiváló és megbízható teljesítményt nyújtanak a FERODO szerves anyagból készült versenyfékbetétei.
- A FERODO által kifejlesztett CP911-gyel egyik versenytárs terméke sem veszi fel a versenyt
- A motorkerékpár versenyzésben elérhető legmagasabb súrlódási szinttel rendelkezik
- világbajnokok fejlesztették ki a jövő világbajnokai számára
- stabil súrlódási szint
- Gyors bejáratásai idő
- valamennyi fontosabb versenyféknyereg típushoz alkalmazható
- rozsdamentes acélból és öntöttvasból készült tárcsákhoz használatos
|
NR. 1 teljesítményt nyújtó szerves anyagból készült, közúton használatos fékbetét A FERODO a világverseny-programjának tapasztalatára építve fejlesztette ki ezt a szerves anyagból készült fékbetétet, nagyteljesítményű, közúton való használatra. Ennek az anyagnak a kifejlesztéséhez a FERODO egyedülálló "vulkanizációs" technikáját használta, aminek következtében kiváló és egyenletes teljesítményt nyújtó féknyomatékot és hosszabb fékbetét-élettartamot biztosít.
- Minden termék előállítása egységesen az előírásoknak minden szempontból megfelelő gyártási technológiával történik . Az anyag jó teljesítményt nyújt nedves és száraz útviszonyok esetén is . A fékbetét tartó vasat olyan ötvözettel vonták be, mely csökkenti a korróziót és megelőzi, hogy a dugattyúhoz hozzáragadjon a felhevült festék
- A közúton használt szerves anyagoknál elérhető legmagasabb súrlódási együtthatóval rendelkezik . A World Superbike versenyeken használt CP911-ből fejlesztették ki .
- Rozsdamentes acélból és öntöttvasból készült tárcsákhoz használatos.
|
SINTER GRIP (road) "ST"
|
SCOOTER ( road ) "S"
|
A következő generáció Tisztán fém összetételű, mely világvezető szinterezés-technikában. Az anyagot úgy jellemzik, mint jövőbeli követelmény a motorkerékpárfék-technológia következő generációjához. Olyan motorosoknak készült, akik a megveheto legjobb minőséget keresik.
- Vörösrézzel bevont fékbetét tartó vas
- A lehető legnagyobb mechanikai kapcsolat a fékbetét és a fékbetét tartó vas között
- Csökkentett korrózió (kisebb mértékű rozsdásodás)
- 3-szor magasabb az élettartama a szerves anyagú termékekhez képest
- 20%-kal kisebb mértékű a tárcsa kopása a konkurens szinterezett anyagokhoz képest
- Az elérhető legnagyobb súrlódási együttható (féknyomaték)
- Jó teljesítményt nyújt mind nedves mind száraz útviszonyok esetén
- Minimális bejáratási idő
- Kifejlesztése a WORLD GRAND PRIX csapatok közreműködésével történt
- Kizárólag rozsdamentes acélból készült tárcsákhoz használható
|
OE minőség és teljesítmény
- Ez a szerves anyagból készült fékbetét a ma létező nagyteljesítményű robogók gyári beépítésű alkatrésze, melyeknél a biztonság elsőbbséggel bír az árhoz képest.
- OE minőségű anyag
- A robogók körében a legszélesebb körben használt gyári beépítésű alkatrész . Kiváló fékbetét-élettartam
- Meghosszabbított tárcsa-élettartam
- A FERODO a biztonságot illetően nem köt kompromisszumot, mint más olcsóbb árkategóriájú termékek gyártói
- Rozsdamentes acélból és öntöttvasból készült tárcsákhoz használatos
|
SINTER GIP (off-road) "SG"
|
DRC393 (off-road) "DX"
|
Az új világvezető Ez az új teljesen fémből készült anyag világvezetővé vált a szinterezett off-road technológiák között. A szinterezett anyag ideális mind száraz mind nedves útviszonyok esetén.
- Világbajnokságokon való használatra készült
- Kiváló teljesítmény és stabilitás alacsony hőmérsékleten
- Kiterjesztett élettartam, 3-szor magasabb a szerves anyagokhoz képest . Gyors bejáratási idő
- Kizárólag rozsdamentes acélból készült tárcsákhoz használható
|
A profik választása A DRC olyan előnyökkel rendelkezik, melyek tökéletesen megfelelővé teszik off-road használathoz. Szerves anyagból készül, éppen ezért ideális száraz időjárási viszonyok esetén. Száraz időjárási viszonyok esetén a profik a DRC393-at választják.
- Hidegebb futási hőmérséklet, mint a szinterezett anyagok esetén
- Kíméletes a tárcsákhoz
- Kialakítása révén a homok- és porszemcséket lepergeti
- A Párizs-Dakar Rallyn való használatra fejlesztették ki
- Rozsdamentes acélból és öntöttvasból készült tárcsákhoz használatos
|
 |