Szállítás

A megrendelés teljesítése
A megrendelt termékeket egy (vagy több) csomagba összeállítva adjuk át a szállító partnerünknek.
A Webáruház Csomagküldő szolgálatánál rendeléseit az alábbi, hagyományos formában is leadhatja:
Az e-mail címre küldött elektronikus levél formájában, mely levélben feltüntette a rendelés teljesítéséhez szükséges adatokat: a megrendelő pontos neve, számlacíme, a csomagküldés pontos címe (utca, házszám, város és irányítószám), egy telefonszám, amelyen munkatársunk egyeztetni tud a rendeléssel kapcsolatban (ha a rendelt termékből egyáltalán, vagy nem az Ön által rendelt méretben, stb. nincs készleten).

A termékek szállítási módja
Cégünk igyekszik a csomagolási és szállítási költségeket a minimálisra csökkenteni. A csomagokat a GLS csomagszállító útján szállítjuk ki! A futárszolgálat vállalja, hogy a csomagot a feladást követő napon, vagy a rákövetkező napon kézbesíti. Ha a futárral nem sikerül a találkozó, akkor a kézbesítő megpróbálja a következő napon ismét a kézbesítést. Ha ez idő alatt senki nem jelentkezik a csomagért, visszaszállítják a feladónak, jelen esetben az Omegamotor Kft-nek. Az át nem vett csomaghoz kapcsolódó teljesült szállítási szolgáltatásokat minden esetben kiszámlázzuk a vásárló részére .
Szállítás 1. kategória: bruttó 2500.- Ft (0,1-5 kg súlyig, és 1-50.000 Ft értékig)
100.000 Ft-nál nagyobb megrendelések esetén a szállítási díja: INGYENES!
5 kg, és 50.000 Ft feletti csomag esetében a szállítási díjat minden esetben közöljük a vásárlóval.

Csomagolási költség
Ennek költségeit magunkra vállaljuk.

Szállítási határidők
Web áruházunk több beszállító termékeit is kínálja. A termékek jelentős része állandóan van készleten, ám egy kisebb részükből lehet, hogy nincs, vagy nincs elegendő raktáron. A raktáron lévő termékeket átlagos esetben a megrendelés napján átadjuk a futárszolgálatnak. A raktáron nem lévő termékek átlagosan 2-5 munkanapon belül rendelkezésre állnak, ezt követően tudjuk a megrendelést postára adni. Amennyiben a megrendelés a megrendelést követő legkésőbb 5. munkanapon sem kerül feladásra, ügyfélszolgálatunk e-mailben
vagy telefonon értesíti Önt arról, hogy melyik termékre kell várni. A vásárló dönthet, hogy megvárja a következő beszállítást; a hiányzó terméket kihagyja a rendelésből, és a csomagot e nélkül küldjük el; a
csomagot a hiányzó termék beérkezését követően postára adjuk; hasonló (helyettesítő) terméket választ; vagy következmények nélkül lemondja a megrendelést. A szállítás időpontja beszállítóinktól függ (tudják-e hozni a terméket, amely nekünk éppen nincs raktáron) illetve szállító partnereinktől függ (le tudják-e szállítani a csomagot az előjelzett időpontra), így esetleges csúszás esetén felelősséget nem tudunk vállalni (sem kötbért, sem kártérítést).

Shopping Cart